Du kan også bruke våre digitale kanaler for å komme i kontakt med oss. Vi vil fortsatt være her for deg via telefon, e-post, nettbank, mobilbank, sosiale medier og digitale møter. Mange av våre ansatte er på hjemmekontor, men vi er på jobb for deg, og alle banktjenester blir utført som vanlig.

Ønsker du et møte med rådgiveren din? Ta kontakt for en avtale. Møtet kan gjennomføres på telefon, på Teams, eller - om nødvendig - som fysisk møte. 

Slik kommer du i kontakt med oss: 

  • Telefon: 37 11 99 00
  • Direkte til din rådgiver. Kontaktinfo til din rådgiver finner du i oversikten over ansatte.
  • E-post: post@oasparebank.no
  • Messenger 
  • Sikker melding direkte til din rådgiver via nettbank eller mobilbank

Om du må møte i banken, ber vi om at du følger smittevernreglene. 

Åpningstider kundesenter:

Kundesenteret på telefon er åpent på hverdager fra kl 07.00 til 21.00, og i helgene fra kl 09.00 til 21.00.

I tråd med myndighetenes nye tiltak gjør vi vårt beste for å hindre smittespredning. Dette gjelder inntil myndighetene endrer eller setter i verk nye tiltak.